onsdag 19 oktober 2016

Maratondans. Ja, på riktig maratondans. Minst så

I söndags til måndags gick jag till min söndagstechnoklubb, laddad efter träning och en hel natts god sömn . Klockan 13 var jag där. Så stannade jag.
Vatten, en mate och 4 bananer var min diet. Vilopauser med jämna mellanrum, stretching. Så
DANS.
Jag dansade länge och mycket.
Jag gick inte hem tidigt.
Tänkte inte, ville inte - kunde inte.

Min absoluta träningsfavorit. Världens bästa och roligaste .

Sönd - Måndag var så hårt, att Måndagkväll och Tisdag fick bli vila.

Onsdag idag:
Ledig dag, ärende-dag - fixa -dag. Samt lite tid för träning - dag!
Nu har jag alla papper redo för min gallblåseoperation om exakt en woche. Jippi.

Regn och evigt grå luft, blev uppehåll och fräscht och härligt väder att löpa lite i , powerwalka mycket i - trappträna mycket i, styrketräna i!
armar, mage, rumpa, lår, vader.

Som jag sagt innan:
detta är ju så väldigt väldigt underbart!


Jag märker min viktnedgång på flåset, på kropppen.
Märker hur jag kommer att se ut som smal: Hud kommer att hänga, gäddhänget är redan där på armarna och magen lägger sig som en volang över byxlinningen.
Det gör väl inget?
Lite volang är bara vackert!

Inmundigat:
Svart the, 2 plommon, en liten tallrik fettfri yoghurt med en halv banan. 150-200 kCal





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar