måndag 31 oktober 2016

Hemma igen post OP. Kan inte ut i parken!

Hemma igen efter några tuffa dygn kring min kirurgi. Sportar sår på magen och ont i den.
Kan inet springa eller trappträna på ett tag!
Nu måste jag dock trappträna, dvs: Gå ååångsamt uåå några trappsteg varje dag som ¨terh'tning . Hehe, kontrasten stor till mitt pre -OP tränande.

Har verkligen inte ätit mkt på sjukan, men å andra sidan låg jag platt och det jag åt var onyttig, sockrigt, saltigt och förmodat artificiellt.
Jag har inte gått ner alls i vikt.
Hm.
Hade jag väntat mig,

Magen blåstes upp för sikt under operation, den är fortfarande ganska ballongformad haha.
Det pressar och drar i såren, det.
De skar i magmusklerna, så det behöver jag träna so fasiken när smärtan gått bort och läkningen är mer komplett.

Igår åt jag kakor och sådant  - because I can.

Men nu återgår jag til kostplanering - nu inte för gallblåsa, nu för viktnedgång till målvikt.

Frukost: mandariner, ett par. En 1/2 banan. The.

ÅÅÅ vad jag hade velat ut och springa nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar