onsdag 24 april 2013

Tredje veckan

Jag har fortfarande en trasig tå. Slog naturligtvis upp skadan på en hantel på golvet. Men gett mig ut och motionerat på morgon i alla fall. Kom just åter från en runda på en timme, då jag försöker jogga då och då, för att förhoppningsvis få bättre och bättre ork - så jag till slut kan jogga helt på morgonen. För att slutligen kunna springa..
Jag sprang upp och ner i pulkabacken 8 ggr idag. Känns som om det ger mest. försöker powerwalka ordentligt, men tån gör att jag tar konstiga steg för att undvika belastning på den. ser nog rätt konstigt ut. Men har inte kännt att jag haft råd att ha mer än en veckas vila från morgonmotionen. Jag SKA.
Det är tungt nu, men jag har hopp. Vet inte varifrån. Känns som om jag ska klara det nu.

Jag åt för 900kCal igår. Det var en hektisk dag då det hände mycket utanför motionsbubblan.

Målet är att i slutet av Juni vara nere på 55kg.
Det blir tufft och jag måste hålla ut under den här svåra fasen, innan motionen blir självklar och lustfylld.
Tillf rukost blev det en kiwi, 1/2 banan och minikeso 2 msk. ca 200 kCal. Känns fräscht och är jättegott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar