fredag 19 april 2013

Nystart - Dag 12

Tung och orörlig började jag åter igen min viktresa. Promenader, jogg och stryrketräning i snart två veckor. Har inte vägt mig, och vet ej om jag kommer att göra det. Nu ställer jag mest om med kost och rörlighet. Tillbaka in på förnuftets stig.
Letar efter harmoni i kropp och själ.
Söker det i fysiskt välbefinnande.
Har en skadad ( i stort sätt krossad) lilltå, och det begränsar min rörelse i skor. Så jag har varit hemma , där jag kan träna. Börjar lätt och försiktigt, men har haft träningsvärk konstant i dessa två veckor.

Konstaterade också att Luleå Hockey endast var det näst bästa laget och årets final blev aldrig den drömfinal vi fans hoppats på. Jo Skellefteåfansen gläds, men Luleålägret lämnades med mycket att önska.

Frukost: 1 dl lättyoughurt naturell, 1/2 banan och en ca 15blåbär. Ca200kCal.
Detta blev mitt första trevande inlägg - dag 12 på nya livet som måste bli det enda livet i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar