tisdag 19 augusti 2014

#dag9 - Styrketräning som avslutning på dagen!

Hantlarna fram!

 Kört lite lätt, men ändå tungt idag. Inte så många repetitioner, men mer allround.
Det är på vippen att jag klarar bicepscurlsen med mina hantlar om 3 kg styck

Rygg/axlar, bicepscurls, tricepurls 8 - 12 ggr x 4
Benböj 12 upprepningar x4, tåhävningar 15 x4 gånger.

Situps raka, sneda och benlyft.

Jag har visst glömt ryggen..men både den och ben/rumpa får en bra omgång när jag intervallar på crosstrainern!

Jag känner mig - bra!

Som vanligt har jag som mål att klara allt utan gymkort.
När jag blir lättare (som jag brukar säga, hoppas nu hoppas nu)ska jag ut i parken och gå/springa.

Jag måste köpa nya skor. Både vanliga skor - coh träningsskor

 - Nu tränar jag barfota

Provade 18 minuter zumba också innan nattadags! Känner mig mkt fånig, men jo - det är bra - varm och med hög puls.

Ska nog lägga in det i min träningsvecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar