torsdag 16 oktober 2014

#dag67 - Bastian 40 minuter före frukost till jättedålig film

"A million ways to die in the west"...nääää. Nope. Ser väl klart den i alla fall.
Men tränade - tjoho!

Åt en skvätt (ja, verkligen bara en skvätt) naturell miniyoughurt med en klick lingon i - så lite 100 kCal max max.
När jag stod i Icakön för att handla sedan, höll jag nästan på att svimma!


Nu ska jag äta satsumas och en bar och dricka gott vatten (jaja, det ger gaser,men jag är singel ;)

SKa, ska, ska , ska styrketräna sedan idag MÅSTE orka! Har huvudvärk, men det beror på att jag inte ätit idag så mycket.
Druckit har jag, men det räcker inte då man ska må bra.

Skulle gärna vilja gå ned lite denna vecka, trots allt. Står just nu still, stilla sedan förra inväågningen.- Inte kul. Till och med gått upp några helto, 4 närmare bestämt. SUCKS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar