onsdag 15 juni 2016

DAG29 - Onsdag, sen invägning

Har återgått till omkring 1100 - 1200 kCal om dagen igen.

Vågen står på 64 kg! Jag blir glad, att trots synd och synd igen, håller jag kampen levande , haha.
Långsamt är ändå bäst.
Stamina.

Jag fortsätter.

Har upptäckt Buttermilch, en mjölkig dryck, 1% fett son smakar fil. Jag har saknat filsmak!

Dricker en becher Butermilch och käkar en persika till frukost. Gott.230 kCal.

Har snålat kalorier fram till kvällen, då jag gett plats för lite extra, då jag vill ha det.
Men jag har tappat den fina kosten, mycket på grund av att jag inte vetat om jag har pengar, så jag har undvikit att handla mer som jag brukade i inledningen av resan, då pga att jag trodde jag skulle ha bostadsbyte och behov av en massa extrapengar.

Nu blir det inget bostadsbyte i sommar, så jag kan " använda" pengarna egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar