fredag 3 juni 2016

DAG17 - Glömde skriva igår

Igår , dag16 var jag trötter.Frukostlunch: Laxknäcke 500 kCal
15 bitar gelegodis: 300kCal

Somnade tidigt. Sov gott.


Idag, DAG17
Frukost: 1/2 banan, lättyoughurt 140Kcal

Lunch: 1 Banan (!)105kCal

Godis: 15 bitar ( fy) 300kCal

Middag: Äggknäcke 500kCal

Ett litet glas sojadrink med kakao: 200kCal

Nästa vecka ska jag börja träna igen, Ska klämma in morgonpromenader. Börjar arbeta igen, det blir skönt och bra. Styrketräning, Kanske uttnyttja McFitkortet nu på sista månaden.
Nu har jag skrivit det. Nu ska jag ocksp göra det.

Provade lite jackor på H&M idag. Det syns på ig att jag gått ner. jag är peppad. Magen hänger lite, blir lite påsig och har en hel del att ta på fortfarande. Men det syns och märks.
Jag testad eförst en jacka i storlek 40. Den var lite för stor.
Sag provade i 38 - den passade.
Jag blev glad.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar