onsdag 1 juni 2016

DAG15 - Invägning igen

Jag var bara tvungen att verkligen kolla, utan kostym och på morgonen vad jag vägde. 65 kg.

Jag har gått ner fem kg på 2 veckor.

Hoppas det inet bara berodde på min lågkaloridag. Det beror nog på helheten, med motion persistans. Jo, så måste det vara.

Det tråkigaste är , att det kanske beror på senaste veckans hardship.

Jag är inte ledsen. Jag tycker jag är stark. Viktnedgånen ÄR viktig för mig.
Det handlar verkligen om min hälsa.
Fokus : Kunna fortsätta vara aktiv och må bra, motionera och hålla mig stark  - länge.
Jag är 44 år. Om tio år vill jag vara aktiv och stark. Om 20 år vill jag vara stark. Heck, om 30 år, vill jag vara aktiv och stark. Jag ska banne mig gå på technoklubb som 75åring. Som 80åring.

Nu ligger min nya magmedicin och skramlar i magen, så min gastrit ska bli bättre.  Snart får jag äta frukost. Har laddat kylskåpet.

JO - snart blir det bostadsbyte. Än är inget, inget klart. Men alla vi här hemma måste tyvärr byta boende. Det har också varit/ är stressigt.

Frukost: Naturell kättyoughurt, en halv banan 150kCal
Mellis: Persika, 6 jordnötter (naturell) 120 kCal
Lunch: 2 ägg, kyckling 275 kCal


SYND: kokosprickar. 15 st 400kCal

SYND: 4 öl

2200kCal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar