onsdag 4 februari 2015

#dag177 - Bastian , igen min vän igen - 30 minuter framför Aktuellt

Allt känns så mycket bättre, bättre när jag tränar. Så jag tog mig ett kvällspass, för att jag orkar.
Svetten sprutar. Eller, nej, men rinner ymnigt ur alla porer, musklerna tas ut till max.Love it.
Precis när jag känner jäklar vad jobbigt, pressar jag mig lite, lite till.

fem minueter 6/16, fem minuter 16/16.

Varvar det tyngsta  - bara ben, ben och armar, bara ben baklänges (gott för framsida , lår).
Duschen efetr, magisk. De två stora glas vatten jag intar åh så törstigt direkt efter passet, ach wunderbar.

För att dagen varit bra, och allt faller på plats. 


Har fått mer i ordning på mitt rum, och burit up en massa skrot på vinden (vissa saker som jag borde ha slängt egentligen, men inte har psykisk ork att gå igenom hehe).

Hallen är iordning - Hallen, vardagsrum är mitt ansvarsområde denna vecka, vi alternerar.

Köket så fint, inen disk, någon lagar mat, det doftar.

Elektrikern har fixat elfel och en kåpa som varit loss sedan flera år (!). Skönt, skönt, skönt.

Tjejerna finner sig tillrätta i hemmet deras, vårt - och dott och Vagnus kom på besök och vi försökte städa ur iMacdatorn, som helt strejkat och är seg som sirap, eller, nej, som nästan - torkad - cement.
Vi skrattade och pratade och hängde lite på mitt rum, som det är tänkt.

Lyssnat massor på musik dessa dagar.

Detta var en bra ledig dag, mycket bra.

Matintag: gröt med hallon 400 kCal. Sötningsmedel, minimjölk. Gott.
bars 600 kCal, ett ägg 100kCal och en morot, 30?
1130kCal

Back on track. Förra veckan - ras. Denna vecka, nu jäklar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar