fredag 21 april 2017

Dag 3/43 - Grönsaksjuice,ägg och the = Frukost

Jag var relativt nyttig igår! Åtupp det sista godiset jag hade, sedan grönsaker och lite ost, en liten nackensteak och tons av grönsaker.

Uppe med tuppen ( vaknade lite onödigt tidigt) och börjar dagen hälsosamt. Idag tänker jag gympa på jobbet:)
2 ägg, ett glas grönsaksjuice - svart the.
250 kCal


Det är vår snart och jag försöker . JAG VET - DET det ska aldrig aldrig handla om " beach 2017", men jag kan förstås inet låta bli att tänka på att i November och början av December var jag i så jäkla bra form, sprang backträning och löprundor, styrketränade flera ggr i veckan - toppform.

Nu har en livssituation påverkat min hälsa  - igen. Tröstätande och passivitet.
Nutella. Så nu är det bara att sätta igång igen!
Jag är gympalärare för de små barnen i eftermiddag, så då ska jag passapå att röra mig:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar