torsdag 16 mars 2017

Svacka...Utmattning och Nutella

Tråkigt att det blir så tydligt: Sedan min flytt till mitt älskade Pankow - instabilitet i min träning och mitt hälsoprojekt.

Jag har mått dåligt i tre veckor - men jag är nu mycket mycket bättre.

Jag bor själv igen, jag håller på att utföra min årsplan: Klara det ekonomiskt och har en konstutställning på gång, samt ett Guidejobb om jag inet sjabblar bort det i den hårda upplärningsprocessen med tentor och provturer.

Jag började hälsoprojekt  - come back ( for ever...?) för Tre dagar sedan - då jag raskt lagt på mig deppkilon och tappat kondisen en smula.
Guidejobbet är sportigt - Det är cykelturer nämligen - så det blir en bra sak när jag ( almost kanske) säter igång

Det är ju en smula synd att sumpa allt job jag gjort sedan september pga strul i livet och utmattningssyndrom och hetsätning.

Upp på hästen bara, Anna Panna.
Än är det inte så kaos m släppet!
Än är kroppen stark och bra, bara lite plufsig av Nutella och vin och gumibjörnar.

Min karriär tar nya svängar, mitt intellekt är fett utmanat och jag ser framåt med hopp och ljus i blick och sinne etc etc

Jo: Styrketränade igår - promenerade och cyklade i 2 mil.
Jag var grym och åt 1600 kCal  - men gjorde av med massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar