tisdag 8 november 2016

Rehabdag 13 - USA-val och morgonhunger

Hejsan. jag kanske har hittat en bostad och i USA är det nu val. Hillary Cinton MÅSTE vinna, annrs hamnar jag i depression som krisreaktion.

Vaknar alldeles för tidigt, sover alldeles för dåligt. Sonade efter midnat någon gång, vet faktiskt inte när. Vaknar 5.30.
Då är det sista gången jag vaknar och försöker sova..


WHYYYYY? Jag ska ju vila och återhämta mig. inte bli helt slutkörd av sömnbrist!!
Ringer min läkare i Sverige idag. Fasiken.
Jag vill inet använda sömnmedicin, en nu känner jag att jag måste.
Annars kommer jag att åka på alla sjukdoar som världen håller.

Så har vi det där med hunger.
I kombination med före - frukost - promenad - för extrafettförbränning direkt på fläsket.
Tja, jo, det är inet lätt det inte.
Som nu, efter min opp svarta the.
Det river i buken och frukten och Buttermilchen som finns till hans lockar så...
Jaja, det äter jag när motionen är avhandlad.

Eftersom jag vägt ganska mycket och nu går ner ganska mycket, blir huden på främst magen, där nästan allt skit suttit ganska cellulitig och hängig nu.
Ändå inte så jag störs.
Mjuk och go är den, med ca fem kg överskottsbukfett kvar.

Störs lite av att ett av såren fortfarande ser geggigt och fult ut.
Inte bra. Läk då, för bövelen!

I övrigt så opereras min mamma för sitt pulsåderbåck i hjärnan imorgon, det kommer att gå superbra - det msåte gå superbra! it will! Heja morsan!

I övrigt, jag ska kolla på en lägenhet idag. Plus att jag kan ha en fixad ( andrahand) i Kreutzberg snart! Hoppas.
Mest av allt vill jag ta över den jag redan bor i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar