fredag 23 januari 2015

#dag165 -Att njuta av frukost..

Jag njuter.
Idag tränade jag inte innan frukost, tar träningen med tankad energi, för jag ska styrketräna-och planerar att gå ut i parken, efter min dokumentärfilmstankning. Idag " Att rädda ett folk" - om rasbiologisk forskning (...)i Sverige.
Viktig!
Ja, och efter min frukost. Jag ser alltid fram mot min frukost nu för tiden. Nu när jag är ledig, sover jag länge och frukosten blir lunch.

Gröt, fiberberikad med variationer blir det oftast. Idag med hallon och mango, solrosfrön, kanel och lite blåbärshonung.
Hittade liknande bild, mina bilder finns annars på instagram, fusionistagrams


Som en fest!
Har också köpe lite nytt the, och dricker dessa nya sorter med njutning.

Frukost, så gott.

Nu - se klart film, sedan tanka mobilen med kul radio och ge mig av ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar