onsdag 11 januari 2017

Nya terminen inledd - motion och bra kost fortsätter jag med

har styrketränat, powerwlkat, upp och ned i trappor i snöoväder i Mauerpark, fårr ryggskott ( tror jag) och haft duktigt ont, så varit begränsad.

Men styrketränar, gör smoothies, äter protein i form av fisk och räkor och ägg. Har njutit också av fin kalkonmiddag, då jag unnade mig hemma hos min väninna/kollega som fyllde år och bjöd så fint.
ag har unnat mig gulasch på rersturang när vi fick finmiddag för Luciakörensarbete igår.
Ikväll är det middag på skolan för att fira nystarten av året.
Jag förbereder mig med träning och återhållsamt kaloriintag.

Jag har rört mig stadigt mer än 70 minuter om dagen. Då inte inräknat min träning.

Jag känner att jag är på aldeles rätt väg.

Sömnen har också den blivit bättre!

Nu kan jag bli bättre på att skriva i denna för mig själv allena, viktiga blogg- nu har jag nämligen återfått internet hemma igen, förhoppningsvis för att stanna i den statusen.

Mmmmmm

Ett foto publicerat av Anna Katarina Dedorson (@fusionistagrams)

Idag lunch/frukost:
Smoothie på en sked proteinpulver ( som en lämnat i lgnht, alldeles för sötat), lite mjölk från mina ungdomar var här, 100kCal av miniyoughurt naturell och en skopa bärmix.
Ett ägg med Kalles Kaviar till det. 500 kCal kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar